12CEO

 

این پست رو به معرفی گروهی می پردازیم که مطالب فوق العاده ای رو در فضای مجازی تولید میکنن در این پست قصد داریم به معرفی سایت 12CEO بپردازیم پس در ادامه مطلب همراه من باشید 

دو سه هفته پیش اومدم وبلاگ تا مطلبی راجع روش های کسب در آمد از اینترنت بنویسم (که طی هفته های آینده منتشر میشه ان شاء الله) حین جستجو برای مطلب مرتبط با این سایت آشنا شدم و همون روز اول قریب به سه ساعت! از وقتم رو به خوندن مطالب مفید و جذابش گذروندم و الان منی که خیلی کم پیش میاد اکانتی تو اینترنت بخرم اقدام به خرید اکانت و عضویت در پروژه سوخت جت این سایت کردم و معتقدم از مفید ترین محصولاتیه که تا به حال خریدم و بر آن شدم تا به شما هم این سایت رو معرفی کنم :

12CEO یه سایت با مطالب مختصر مفید جدید و کاربردیه که توسط یه تیم جوان و خوش ذوق مدیریت میشه. شما در این سایت می تونید مطالبی در رابطه با بهبود کیفیت زندگی و کسب و کار و همچنین ارتقاء شخصیتی پیدا کنید و میشه گفت جدیدترین مطالبی هست که در این حوزه با اون آشنا میشید و به نظر من برای اینکه به بتونید آنچه تو این سایت هست رو خودتون بدون این سایت به دست بیارید باید زمان زیادی رو صرف مطالعه کتاب ها و سایت های مختلف و صرف هزینه های بالا برای این موارد کنید پس توصیه می کنم حتما به این سایت مراجعه کنید و مقالات اونو مطالعه کنید شما با صرف روزانه 400 تومن (ماهانه 12000) می تونید به آرشیو کاملی از مطالب مفید دسترسی داشته باشید به علاوه کتاب ها و مقالات صوتی (پادکست) فراوانی به صورت روزانه در این سایت تحت عنوان پروژه سوخت جت قرار داده میشه که می تونید طی روز و در زمان های مختلف گوش کنید.

راستی نظرتون شعار این سایت چیه؟ 

"ما اینجا هستیم تا نگذاریم رویا هایتان را فراموش کنید !"

 به نظر من که فوق العاده است :)
پس زمان رو از دست ندید و همین الان 12CEO.ir مراجعه کنید :)