وبلاگ شخصی ایلیا مهر

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

روز قدس

ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست. و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم. ما از مردم بی پناه لبنان و فلسطین و در مقابل اسرائیل دفاع می کنیم. امام خمینی(ره)

 

 

امروز هرجای دنیا به کسی ظلم شود من صهیونیست ها و اسرائیل را مقصر می دانم و شک ندارم که باعث و بانی هر مشکلی همین ها هستند. چه این ظلم در میانمار و یمن و عراق و سوریه و غزه باشد و چه ظلم به سیاه پوستان آمریکا ! فرقی نمی کند باعث همه این ظلم ها فقط و فقط صهیونیست ها هستند.

نمی دانم چه می کنند هم کیشان ما در این هوای گرم با زبان روزه در عراق و سوریه و یمن فلسطین و... با این همه ظلم ! اما می دانم که یقینا پایان ظلم نزدیک است با ظهور سرورمان ارواحنا فدا مهدی موعود (عج) ان شاء الله .

هفته آخر ماه رمضان است و آخرین روز این هفته روز قدس که ان شاء الله همه مسلمانان یک صدا بر سر مستکبرین جهان فریاد آزادی قدس را سر می دهیم.

 

قدس

۱ نظر
( ایلیا مهر )

جنگ نرم

زمانی بود که جوانان انقلاب و جوانان ما مجبور بودند برن تفنگ بگیرن دستشون و برن تا از اسلام و مسلمین و وطنشون و از همه مهمتر از انقلابشون دفاع کنن آن هم چه دفاع جانانه ای دفاعی از دلو جان و خداروشکر به لطف خدا پیروزی رو هم به ارمغان آوردند پیروزی که درواقع شروع کار بود شروع کاری که به ظهور و تحقق عدالت جهانی حضرت مهدی (عج) منتهی می شود ان شاء الله .

اما امروزه جنگ جنگ نرمه جنگی که جبهه و خاکریز مشخصی نداره جنگی که خاکریزش ذهنو فکر و قلب انسان هاست. در این جنگ همه ما مجاهدیم و همه ما باید بجنگیم و از ذهنو قلب خودمون و آشنایانمون دفاع کنیم و حتی برای پیروزی حمله کنیم!

امروز سلاح ما تفنگ نیست سلاح ما حرف و بیان خوشه سلاح ما عقاید ماست عقاید اسلام ناب محمدی (ص) است که باید به تمام جهان انتشار بدیم تا قلب ها را بیدار کنیم و به همه مستضعفین (ضعیف شدگان) جهان مستکبرین را بشناسانیم و این کار جز با رسانه ممکن نیست.

همه این ها مقدمه ای بود که البته اهمیتش کمتر از اصل قضیه نیست اما بریم سر اصل مطلب 

امروزه جوانان ما در این جبهه پیشرفت شایانی داشته اند (شکر خدا ) و ان شاء الله به زودی همچون جنگ سخت در جنگ نرم هم پیروز می شویم و تا حدودی هم شدیم یکی از جبهه های فرهنگی ما گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) است که در رابطه با ساخت انیمیشن های مختلف فعالیت میکنه که می تونید با مراجعه به سایتشون بیشتر با محصولات با کیفیت این موسسه آشنا بشین

 

سایت گروه انیمیشنی فاطمه الزهرا (س)

 

۱ نظر
( ایلیا مهر )

روشنگری

بعد مدتها با معرفی یه سایت مفید در خدمتتونم

 

لوگوی روشنگری

 

در این سایت شما می تونید ویدئو هایی با موضوع انقلاب اسلامی رو مشاهده کنید حتما یه سری به این سایت بزنید امیدوارم خوشتون بیاد.

راستی در انتهای صفحه اول سایت لینکی (پیوند) هست با عنوان "همسنگران" که با مراجعه به اون می تونید با سایر سایت هایی که موضوعات مشا روشنگری دارند آشنا بشید.

برای ورود به سایت روشنگری روی لینک زیر و یا تصویر لوگوی سایت کلیک کنید.

روشنگری

۰ نظر
( ایلیا مهر )